Inhome cleaning

Alle vragen op een rijtje

Je vindt hier alle vragen over onze dienstverlening en jouw afspraak. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan vooral contact met ons op via ons contactformulier onderaan de pagina.

Over INHOME cleaning

Voor de bewoners van de appartementencomplexen van de VvE’s waar wij de openbare ruimte van schoonhouden of de glasbewassing doen, wast InHome Cleaning ook de ramen van de appartementen zelf. Afhankelijk van de wensen van je VvE-bestuur komt InHome Cleaning vier tot zes keer per jaar bij je VvE langs. Binnen de periode waarin we bij je VvE de ramen komen wassen kun je als bewoner zelf een tijdsslot boeken. Zo werken we efficiënt en wel zo voordelig!

InHome Cleaning is een initiatief van Rietbroek, een familiebedrijf met jarenlange ervaring in schoonmaakonderhoud en glas- en gevelonderhoud. Als sinds de oprichting in 1991 staan de broers Rob en Peter Rietbroek aan het roer van dit bedrijf. Samen met Joyce Rietbroek, die verantwoordelijk is voor de financiën en Jerry Sluis, die als mede-eigenaar de dagelijkse werkzaamheden leidt, vormen zij het managementteam.

InHome Cleaning is er exclusief voor leden van VvE’s waarvoor Rietbroek de openbare ruimten schoonhoudt of de ramen aan de buitenkant wast. InHome Cleaning biedt– vooralsnog- geen diensten aan bij VvE’s of zelfstandige woningen waar Rietbroek geen diensten levert.

InHome Cleaning wast de ramen aan de binnenzijde van Vve-appartementen en buitenzijde van terras of galerij. Ook wassen we de glazen binnendeuren / wandjes. Heeft je appartementencomplex balkons of galerijen? Wij wassen deze ramen ook aan de buitenzijde! Eventuele balkonschotten maken we ook aan beide zijden schoon. Op dit moment bieden we nog geen andere schoonmaakdiensten aan, maar zodra we ons dienstenpakket uitbreiden stellen we je direct op de hoogte.

Voorbereiding van je woning

Direct na het invullen van je postcode en huisnummer zie je hoeveel het wassen van de ramen bij je VvE kost. Vaak bieden we meerdere opties. Alle vermelde prijzen zijn inclusief 9% BTW.

Nee. Wij rekenen geen voorrijkosten of andere bijkomend kosten. Doordat we onze werkzaamheden voor jou met het werk voor de VvE combineren, hoeven we geen voorrijkosten meer te rekenen. Zo kunnen wij efficiënt plannen en daar profiteer jij van. Je ziet alleen de totale kosten, en die zijn al inclusief 9% BTW.

Na aanmelding ontvang je direct een bevestigingsmail met alle benodigde informatie, zoals je tijdslot en de kosten. Verplaats zoveel mogelijk spullen die in de weg staan en schuif je gordijnen opzij. Behalve thuisblijven op de afgesproken tijd hoef je verder niets meer te doen.

Ja. Om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, komen wij ook ’s avonds. Kijk daarvoor in onze agenda en selecteer een tijdslot in de avond.

Ja, voor zover mogelijk. Het beperkt de kans op schade als je zelf je spullen voor de ramen weghaalt. Als er spullen staan die wij redelijkerwijs niet kunnen of (vanwege veiligheidsvoorschriften) mogen verplaatsen, zullen we die ramen niet wassen. Als dit het geval is worden de niet-gewassen ramen wel in rekening gebracht. Onze ervaring leert dat we de meeste ramen gewoon kunnen wassen.

Kijk voor ramen die niet veilig bereikt kunnen worden onder het kopje Uitvoering!

Nee. Het is wel aan te raden om je raambekleding zoveel mogelijk voor de ramen op te halen of weg te schuiven zodat wij ze niet kunnen vervuilen of beschadigen. Vooral gordijnen met lichte kleuren worden vaak vies van vuil lekwater. Als wij de raambekleding moeten aanraken, kunnen wij -ondanks onze voorzichtigheid- geen aansprakelijkheid accepteren voor vervuiling of schade.

Ja. Onze glazenwassers werken wel zo efficiënt als er iemand thuis is die hun vragen kan beantwoorden.

Voor de voorbereiding van ons werk hebben wij twee werkdagen nodig. Je kunt dus tot twee werkdagen van tevoren reserveren. Daarna nemen wij geen reserveringen meer aan.

Over de glazenwassers van InHome Cleaning

Ja. Alle medewerkers zijn goed geïnstrueerd en hebben uitgebreide ervaring.

Ja. Alle medewerkers hebben een VOG en zijn bekend bij het management van InHome Cleaning.

Over de uitvoering

Dit is afhankelijk van het aantal ramen in je appartement en varieert van vijftien minuten tot anderhalf uur.

Ja. We werken het snelst als er iemand thuis is die eventuele vragen van onze glazenwassers kan beantwoorden en hen door de verschillende ruimtes kan leiden.

Vanzelfsprekend doen wij ons best om binnen de Arbowetgeving zoveel mogelijk ramen veilig te wassen en hebben daar verlengd gereedschap voor. Als we ramen niet veilig kunnen bereiken doordat er spullen voor staan die niet verplaatst kunnen worden, zullen we die helaas niet wassen!

Waar gelapt wordt, vallen spetters. Dat lekwater wordt zoveel mogelijk direct door ons weggehaald. Het kan zijn dat we een paar druppels over het hoofd zien. Mocht er teveel lekwater achterblijven, horen we dat heel graag via klantenservice@inhomecleaning.nl

Als we de binnenkant van de ramen wassen, nemen we meteen de directe omlijstingen (zo’n 8-10 centimeter uit het raam) af. Dat is nog geen grondige reiniging. Een grondige reiniging van je kozijnen en vensterbanken valt niet binnen ons aanbod!

Aan de buitenkant is onze werkwijze anders dan aan de binnenkant, omdat de vervuiling buiten zich beter laat voorspellen. Bij het wassen aan de buitenkant nemen we de directe omlijstingen (zo’n 8-10 centimeter uit het raam) nat en droog af. Daarmee wordt het atmosferische vuil en de licht aangehechte vervuiling goed verwijderd. Dat is nog steeds iets anders dan een grondige reiniging, waar de omlijstingen met een schuurpad worden schoon gemaakt. Dat valt niet binnen ons aanbod!

Ja, graag zelfs. Als we klaar zijn dan vragen we je of je nog op- of aanmerkingen hebt. Die horen we het liefst ter plekke. We gaan er dan ook meteen mee aan de slag, want we doen ons werk graag in één keer goed.

Ja. Als je glazen binnendeuren of wandjes hebt dan kun je deze optioneel bijboeken en dan worden deze aan beide zijden gedaan.

Nee. De glazenwassers van InHome mogen geen contant geld of andere vergoedingen aannemen.

Afspraken wijzigen, annuleren of verhuizen

Is er iets tussen gekomen? Kies dan tot 48 uur van tevoren kosteloos een ander tijdslot. Als er geen geschikt tijdslot meer beschikbaar is, neem dan telefonisch contact met ons op.

Je kunt je afspraak tot 48 uur van te voren kosteloos verplaatsen naar de volgende beurt. Mocht je geen nieuwe afspraak willen boeken, neem dan contact met ons op, bel: 085 760 09 12. Wij leggen je dan graag uit welke andere opties er zijn.

Als je minder dan 48 uur van tevoren annuleert, brengen wij het gehele bedrag in rekening!

Meld je af voor onze newsletters en vertel de nieuwe bewoners over onze service!

Klachten of problemen

Stuur je klacht naar klantenservice@inhomecleaning.nl. Wij handelen je klacht zo snel mogelijk af!

Meld de schade direct. Stel onze medewerker die langs is gekomen op de hoogte, maar mail in ieder geval direct naar klantenservice@inhomecleaning.nl. Wij nemen iedere schade serieus, zijn daarvoor verzekerd en handelen het probleem zo snel mogelijk af.

Kosten en betaling

Betaal altijd online via iDeal. Contante betalingen zijn om veiligheidsredenen niet mogelijk.

Ja. Je ontvangt na aanmelding een bevestiging, waarin alle bedragen zijn gespecificeerd.

Kon je jouw vraag hier niet tussen vinden? Neem dan contact met ons op.

Vul het onderstaande formulier in met jouw vraag en wij zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord geven.

    Je naam

    Bericht